De senaste dagarna

Usch va dålig jag har varit på blogga! Jag som skulle bli så bra när jag skaffade det nya bloggen... I alla fall, har väl inte alltid funnits något att berätta och då finns det egentligen inte någon anledning att uppdatera bloggen. Tror ingen vill läsa "Hej idag mår jag dåligt så jag ska inte göra nåt..."

Igår blev det en bättre dag i alla fall med lite mer fart! Kalle hämtade mig efter jobbet, ungen har turen med kort arbetsdag på fredagar! Vill jag också ha när jag börjar jobba igen! =) Han ska ner till Öret igen för sista terminen och jag hjälpte honom med de lätta sakerna ner i bilen sen åkte vi hem igen. Då hade mamma precis kommit hem och vi drog till Sickla. Där fixade jag Martinas födelsedagspresent, hon fyller år imorgon, och sen gick vi på bio. Mumien III.



Lite besviken trots att den va helt okej. Jag älskade ju som första två, och hade nog rätt höga förväntningar på den här även fast den fått dålig kritik...
Hade i alla fall jätte-mysigt med mammsen, tack för en kul kväll!

Kommentarer
Postat av: Gittan

Tack själv, alltid mysigt att vara med dig.

2008-08-09 @ 11:21:38
Postat av: Kalle

Jag slutar kl 15 i normala fall på fredagar, men gick lite tidigare i fredags =)

2008-08-10 @ 10:48:04
URL: http://akarltogo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0