Onsdag

God kväll allihop!
Lång dag idag med. Gick upp tidigt för att möta Michelle och Riita i centrum vid kvart i 11, allt gick bra framtill att jag kommit halvvägs. Insåg då att jag hade fått skavsår. Jag får helt enkelt köpa skavsårsplåster på apoteket tänkte jag! Johej du, när jag tog av mig skorna så såg jag att all hud va bortskalad! Det slutade med att jag fick köpa nya skor! Köpte ett par tygskor, vilket jag faktist behövde, och så trampade jag ner hälarna på dom. Lekte med Michelle sen medan Riita va hos frissan. Michelle blir verkligen mer och mer lik Veronica för var gång jag ser henne! =)
Efter det åt vi lunch, sen tog vi oss hem till mig. Michelle somna på vägen så vi satte oss på baksidan så Michelle kunde fortsätta sova i vagnen och vi kunde slappa lite medan vi väntade på mamma och Riitas man. När mamma kom hem grillade vi och fixade dom rostade grönsakerna som blev lagom klara till att Kalle kom! Vi åt en kanonmiddag, med glass till efterrätt. Det är något speciellt med att se en ettåring äta själv, hon hade glass överallt! Haha!

Nu är jag helt slut, ska försöka somna efter CSI! Sov gott alla! <3

Kommentarer
Postat av: Gittan

Tack för en trevlig kväll<3

2008-08-07 @ 08:18:35
Postat av: Johanna

Låter som att det blev ganska bra till slut iallafall! :) Compeed är ju bra även om inte all hud är kvar, de funkar ju som en andra hud. men nya skor är kanske roligare! ;)

2008-08-08 @ 22:09:13
URL: http://www.maersta.se
Postat av: Anna

Johanna: Jag vet inte vad det är, men compeeds plåster vill helt enkelt inte sitta kvar på mig! Glider bara runt... :S

2008-08-09 @ 11:12:23
URL: http://forortstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0