The story so far...

Dagen blev kanon! Vi började med att åka ut till Veronicas sten. Vi tog med oss en spade för att kunna gräva ner den solros vi hade med oss dit i början av veckan. Då började det såklart spöregna så det besöket blev inte särskilt långvarit...
Därefter bar det ut på Ingarö, där vi möttes i dörren av en ivrig Riita som glatt undrade om jag inte kunde hjälpa henne med att passa Michelle på onsdag när hon skulle till frissan. Absolut! =) Massa lek och varmkorv och prinsesstårta till prinsessan, sen bar det av hem för Johanna, Jonas och Nova skulle komma efter tre. Vi har gosat och ätit i massor! Jag ska ta mig ut till henne nån dag snart så vi får en riktigt mysig tjej-dag! <3

Nu är jag riktigt biljardsugen, får se om jag hittar nån som vill spela med mig ikväll... =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Blev det nån biljard?



TACK för igår! Ser fram emot tjejdagen! :D

2008-08-03 @ 18:42:15
URL: http://maersta.blogg.se/
Postat av: Anna

Nej jag va sååå trött så jag ringde inte ens runt och frågade... Det får bli nån annan dag! =)

2008-08-03 @ 19:17:49
URL: http://forortstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0