Saffransbröd och julklappar

Jag och farmor började idag dagen med att baka saffransbröd.



Det blev hur mycket som helst, trots att vi bara bakade en halv sats!



  

Efter det åt vi lite lunch och åkte först till Sickla för att lämna in min stackars döende data på PC City. Normalt tar det 3-4 veckor (!!!) innan man får tillbaka sin data, men eftersom det är jul och massa röda dagar så tar det nog lite längre... *gråter* Jag får trösta mig med att det antagligen är så paj att jag nog får en ny!

Sen drog vi vidare till Nacka Forum och köpte massa julklappar! Vi shoppade tills vi inte orkade mera, och nu sitter jag här vid mammas data och saknar min Laptop! <3


 

Kommentarer
Postat av: Kalle

Yumm! Gimme!

2008-11-28 @ 18:05:39
URL: http://akarltogo.blogspot.com
Postat av: Erik

Oj, vilka fina bullar :)

2008-11-29 @ 21:47:03
Postat av: Negröj

Det är bra, russin ska det va!

2008-12-01 @ 12:51:25
URL: http://nonhonglingsection.vox.com
Postat av: Lina

Och hur fin är inte din farmor då? Söta ni är!

2009-10-09 @ 11:38:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0