Nyfrisserad

På morgonen har jag varit hos frissan och skämt bort mig lite. Det bästa som finns är när dom tvättar håret, åh så skönt! =) Nu är jag jätte-lockig, 80-tal a la Diana Ross. Är super-nöjd! Behöll längd på håret, uppklippt och luggen är tillbaka.
Tack mamma för presentkortet så jag kunde gå dit! =)

Ikväll är det bio, förhandsvisning av Stepbrothers. Vi är 8 st som ska gå, ska bli as-kul! =) Återkommer med om den va bra, vilket jag ränkar med; WILL FARRELL! <3 John C. Reily är ju inte dum han heller... =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Erik

Men hallå! Man kan väl inte skriva att man har klippt sig utan att lägga ut en bild?! ;)

Men vi ses ju på söndag, hoppas jag!

Kraaaam!

2008-10-02 @ 16:51:26
Postat av: ninja

världes bästa plastsyrra!!!!

2008-10-03 @ 00:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0