Ännu en...

Nämn något som gjorde dig glad igår: Inget speciellt igår, idag har dagen varit bättre! =)

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Sov

Vad gjorde du för 15 min sedan:
Spelade Fia med knuff

Det sista du sa högt:
Jag har en X-box 360 också

Det senaste någon sa till dig:
Du har en Nintendo Wii va?

Vad har du druckit idag: Vatten, te och kaffe


Vad var det senaste du åt:
Digestivekex

Vad var det senaste du köpte: En ny väska! =)

Vad är det för färg på din ytterdörr: Vit

Vad är det för väder hos dig nu: Mörkt och kallt

Godaste glassmaken: Älskar glass över huvud taget!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Alltid <3

Sover du tungt: Nope

Drömmer du mardrömmar: Nästan varje natt

Trivs du med ditt jobb: Nope

Favoritklädsel: Inga alls

Favoritlåt just nu: Jag letar efter en ny favorit

Vad ser du om du tittar till höger: Min kusin Johan

Vad gör dig glad just nu: Att jag har hela livet framför mig =)

Vad ska du göra härnäst: Kolla på hockeykväll

Höger eller vänsterhänt: höger

Humör just nu: Bra!

Favoritgodis: Kexchoklad

Kläder just nu: Jeans, linne och kofta

Vinterplaner: Inga speciella, flytta kanske? =)

Hur många kuddar sover du med: 2

Spelar du något instrument: Nej och det har jag aldrig gjort

Morgon eller nattmänniska: Dagmänniska

Vad är viktigast för dig: Kärlek

Är du kittlig: Aa överallt

Snarkar du: När jag inte tagit min kvalstermedicin

Stjärntecken:
Vädur

Äckligaste insekten: Fågel! (Oroa er inte, jag vet att fåglar inte är insekter, är inte rädd för insekter så jag tar vad jag är rädd för!)

Stökigt eller välstädat:
Städat!!

Längtar du mest efter just nu: Efter en egen lägenhet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0