Glada nyheter

Doktorn fick ett återbud så jag fick komma idag istället, efter att han inspekterat mig sa han att det inte va alopeci. Anledningen till att jag tappar hår på huvudet är för allt annat skit som pågår, att jag har haft några helvetesmånader som han uttryckte det och anledningen till att jag tappar hår på kroppen kom han fram till var en infektion på/i huden. Den smittar inte så ni behöver inte gömma er för mig! Fick i alla fall behandling för det, kommer ta en timma 2 gånger i veckan i 3 veckor. Sa till doktorn att det är tur man är sjukskriven, annars hade man inte haft tid!

Är i alla fall hur lycklig som helt! Vad är en hudinfektion, kanske alldess alldess underbar!? Ja i alla fall i jämförelse! =)



Pratade med Johan också, hans reaktion på det som vi trodde va på gång va att boka en flygbiljett. Så han kommer på måndag! BÄSTA!



Ja du Janine, nu skiner i alla fall solen på mig! ;) Tack alla för allt stöd <3


Kommentarer
Postat av: Johanna

Men vad skönt det iallafall (förutom helvetet...). Bra att han kunde fastställa en diagnos och att det faktiskt finns behandling. :)



Jättekram på dig, tänker på dig! <3

2008-09-26 @ 16:45:39
URL: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0