Lunch på forum

Och lite shopping... =)

Pappas bil startade inte, så vi tänkte lite taktiskt att vi tar med farmor till Forum. Vi gick på apoteket och lämnade in en full påse med gamla mediciner och sånt, skönt att bli av med. Sen åt vi lunch, alla blev äckligt mätta! =)
Tittade in en snabbis på Twilfit, möttes av en vägg med godisfärgade trosor, 3 för 149 kronor! Ja tack! Hihi!
Vi va också inne en snabbis på PoP, blev alldess gråtfärdig! Åh Madde va jag längtar till att ert barn kommer, måste börja spara så jag har råd att skämma bort honom/henne... ;) Jag hittade på tok för mycket fint, tror Meta och farmor blev lite oroliga... :P


Dessa kom jag hem med! =)

Kommentarer
Postat av: Madde

Ååå vad söt du är darling!

Jag lovar att springa i trappor och ha extra mkt sex direkt efter nyår så bebisen kommer snart snart snart ;) Haha

Btw, I love you new knickers! They are killers!

Världens finaste...mmm det är du :)

Puss

2008-09-04 @ 16:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0