Ny lista

1. Pratar du fortfarande med personen du kysste första gången?
Ja det gör jag

2. Har du sett din bästa vän gråta?
ja, det har jag gjort. =(

3. Vad åt du senast?
spagetti och köttfärssås

4. Har du fått någon komplimang idag?
Aa! =)

5. Har du varit med i en rättegång?
Suttit i "publiken"

6. Är du polare med grannarna?
Nja, bättre grannsamverkan skulle vi ju kunna ha... Räknas farmor?

7. Vilka länder har du bott i?
Sverige

8. När åkte du bil i mer än 15 minuter senast?
På väg hem från Sickla i eftermiddags

9. Har du haft en stalker?
Skulle jag väl inte påstå, efterhängsna killar visst men det har aldrig gått så lång

10. Minns du din/dina musiklärares namn?
Tore, kul gubbe!

11. Hur är din syn?
Bra på långt håll

12. Var är dina syskon just nu?
Örebro =(

13. Vad var den senaste drömmen som du minns?
Att jag och en vän blev ovänner

14. Vem ringde dig senast?
Dennis

15. Vad ska du göra i helgen? 
Hmm jag vet inte. Är bjuden på fest imorgon men inte alls sugen...

16. Vem är den senaste kändisen du tog på?
Oj, vill nog inte gå in på min tonårstid här haha!

17. Vad finns i din bakficka?
Har inga på mig... ;)

18. Vad gjorde du klockan 2 inatt.
Läste ur Tyskungen

19. Vad är det första du gör på morgonen?
Kissar

20. Vad ska du göra efter det här?
Fortsätta läsa =)

Nu är det din tur! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0