Seg dag

Vaknade med världens huvudvärk, typ jag-har-inte-sovit-på-48-timmar blandat med världens bakfylla! (Jag va inte bakis, låg hemma ensam och kolla på tv hela kvällen) Gick upp och gick ett varv i huset sen la jag mig och kolla på tv. Mådde usch. Tog två alvedon och somnade om och sov nån timme eller två. När jag vaknade mådde jag bra igen! =) Migrän är inge vidare, är så glad att det funkar att sova bort det för mig! Brukar tillsammans med alvedon räcka med en halvtimmes sömn för att jag ska va mig själv igen! =)

Middag hos farmor sen. Mmm gottis! Pepparrotskött med potatis och pepparrotssås, hur gått som helst. Avslutades med den obligatoriska yatsin också. Vet ni vad jag längtar efter så här i höstmörkret? Mahjong och Risk! Vi spelade jätte-mycket hela familjen förr i tiden, typ på högstadiet och lite efter... Synd att vi slutade!
Det roligaste är ju hur jag och mamma alltid fuskade med pappa i Risk när han smet på toa. Vi såg till att pappa fick det uppdrag där man ska erövra flest antal världsdelar och att hon och jag fick att döda honom och att erövra minst antal världsdelar! Haha det va tider det! <3

Kommentarer
Postat av: Kalle

Jag är på att spela Mahjong! Risk var för länge sen för mig att minnas reglerna:S

2008-09-29 @ 12:54:33
URL: http://akarltogo.blogspot.com
Postat av: Anna

Kalle: Lite samma för mig på båda spelen, men jag intalar mig själv att det är som att cykla! ;) Ni skulle komma på söndag va? Erik måste ju lära sig mahjong om han inte kan så han blir en riktig familjemedlem. =) Puss

2008-09-29 @ 13:36:50
URL: http://forortstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0