Livet

Jag är sjukt lycklig just nu! Kan knappt förstå att en så fantastik kille som Markus har valt just mig. Visst är jag rätt snäll, lojal mot dom jag bryr mig om, ser väl inte allt för taskig ut och kan väl vara rolig ibland. Markus är fantastisk, det är det enda ordet jag kan komma på för att berskriva honom. Jag saknar honom hela tiden! Vi ringer varann hela tiden, våra vänner tycker säkert vi är skit-jobbiga haha! Hans vänner beskriver oss sjukt roligt, och har gjort det vid två tillfällen:

* Mikaela kommer in i rummet som Markus sitter i och pratar med mig:
- Pratar du med Anna?
- Ja.
- Jag hör det, du låter skit-larvig!

* Markus berättar vad en av hans kill-kompisar (kommer inte ihåg namnet) sagt:
- Min kompis säger att min röst har tre lägen; normalt läge, när jag pratar med mina värnpliktiga vilket är hårt läge och när jag pratar med dig vilket är töntigt läge.

Bäst sagt är det nog endå av Martina, min älskade hoe! <3
- Hälsa till den kille som får min Anna att låta så larvig!



Inga citat är såklart återberättade ordagrant, det är mitt minne för rörigt för! ;)

Kommentarer
Postat av: Gittan

SÅ glad och lycklig för din skull, bajsunge<3

2009-08-17 @ 11:44:14
Postat av: djones

gud va kul att du är lycklig gumman! hoppas allt är bra! kramar

2009-08-18 @ 18:44:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0