Andra advent

Julen närmar sig och det känns helt underbart! Min första jul i eget boende, nu är det bara julgran som saknas! Så fort de börjar sälja granar vid caféet så kommer den upp. Hemma hos mamma och pappa tog vi in och klädde granen den 23dje, men jag vill förlänga min första jul så länge jag kan! =)

Idag har andra advent firats med lite adventsfika. Mamma, pappa, moster Meta, moster Tina, Anders och farmor kom på mys. Markus har varit här hela helgen också! =)
Efter fikat gick jag, Markus, mamma och pappa ut och åt, mycket trevligt!

Svärfar visar vad som gäller! ;)

Lika som bär?


Kommentarer
Postat av: Maria

vad härligt! Jag blir lycklig när du är lycklig!

2009-12-07 @ 01:20:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0