Falsk eller ärlig?

Fick veta en sak idag om en person som står mig nära, en sak som båda berör mig och som jag egentligen inte har med att göra. Invecklat och komplicerat på samma gång...
Jag kan inte skriva här vad det rör sig om då jag inte vet vilka som läser min blogg men jag känner att jag måste ventilera på något sätt.

Ska man vara ärlig och berätta nåt för en person som hänt förr men som inte är aktuellt längre bara för att vara ärlig när man med största säkerhet vet att det kommer såra den här personen? Är inte det själviskt och falskt, att man är ärlig mest för sin egen skull? Har man en gång valt att ljuga tycker jag att man kan fortsätta med det!

Kommentarer
Postat av: Maja

men hjärtat då, vad har hänt?



puss

2009-02-26 @ 18:38:26
URL: http://majalundins.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inte kul. Hoppas det löser sig.



Kram

2009-02-26 @ 19:28:28
URL: http://www.maersta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0