Helgen

Seg och långsam helg... Skit-trött efter att ha jobbat min första fem-dagarsvecka, och även heltids, på två år så avslutade jag med att få astmabesvär på fredagen. Och skiten har hållt i sig. Inte så att jag inte kan andras, men så att det riktigt stör och får mig att hosta och massa mysigt slem. Funderar på om jag ska ringa doktorn imorgon i alla fall, med tanke på hur mycket det stör och att det inte vill gå över så kanske jag ska låta dom försöka... Hmm vi får se hur jag mår imorgon, med lite tur är allt prima! =)

Hur har er helg varit?

Kommentarer
Postat av: Kalle

Men fasiken så skönt att få jobba på dagarna! Glad för din skull! kram!

2009-02-09 @ 07:50:08
URL: http://akarltogo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0