Det gamla året:

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag började gå hos en kurator

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Nej, jag sa inga begravningar men det blev en. Dock ingen jag kände utan jag närvarade som stöd.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Kusin Johanna och hennes Jonas fick lilla Nova

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej jag fick nog 2007

5. Mest efterlängtade möte?

Att känna igen mig själv igen

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Att jobba heltid igen (kommer uppnås i mars)

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

1a december då jag började jobba igen! =)


8. Bästa minnerna ifrån sommaren 08?

Veckorna i Östersund va underbara

9. Vad var din största framgång 2008?
Att jag tog tag i mina ”problem”, gjorde nåt åt dom och nu kunnat gå vidare

10. Största misslyckandet?

Ser inte några direkta misslykanden förra året


11. Största misstaget?

Nej inget här heller


12. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Aa men bara i huvet! =P

13. Bästa köpet?

Hmm, alla skor! =D

14. Träffat någon kändis?

Sångaren i Dead by April! =D

15. Vad spenderade du mest pengar på?

SKOR! =D

16. Gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, alla mina vänner varje dag

17. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?

All summer long med Kid Rock

18. Har någon du känner tagit körkort?

Nej inte vad jag kan komma på...

19. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Jag hann med båda

20.Vad önskar du att du gjort mer?

Tränat

21. Vad önskar du att du gjort mindre?
Surat

22. Hur tillbringade du julen?

Med min familj och Luce, Alex och Roger

23. Blev du kär i år?

Kär är ett starkt ord... ;)

24. Hur många one night stands?

Haha INGEN KOMMENTAR!

25. Favoritprogram på TV?

Greys Anatomy, Heroes, Supernatural och Simpsons

26. Bästa boken du läste i år?

Alla Steig Larsson

27. Största musikaliska upptäckten?

Dead by April och Volbeat

28. Något du önskade dig och fick?

Närmre kontakt med en viss vän, hälsan och nytt jobb

29. Något du önskade dig men inte fick?

Det blev ingen flytt iår, men nu är det nytt år med nya möjligheter


30. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Va ute och åt med mina vänner på 54, Martina planerade allt utan att jag fick veta nåt

31. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Bättre ekonomi kanske?

32. Hur skulle du beskriva din klädstil år 2008?

Klänning och pumps


33. Vad fick dig att må bra?

Min familj, mina vänner

34. Läskigaste upplevelse?

När jag trodde att jag skulle tappa allt mitt hår

35. Äckligaste upplevelse?

En av de neuro-undersökningarna jag gjorde

36. Vad är du mest stolt över från 2008?

Att jag tog mig igenom det med huvet högt! =)

37. När var du mest nervös?

När jag tatuerade mig

38. Där du tillbringat flest helger?

Oj det är sååååå olika!

39. Vad fick dig att må dåligt?
Flera saker.....

40. Hur firade du nyår?

Med Fredrik, Janine och Ella samt delar av Fredriks familj

41. Vem saknar du?

Farfar, Emma och Vero

42. De bästa nya människorna du träffade?

;)


43. Ditt mål för 2009?

Att övergången mellan arbetsträning och arbete ska gå smärtfritt, att jag och mina vänner+familj ska ha hälsan med oss samt att köpa lägenhet

44. Vad längtar du till år 2009?

Sommaren samt att få komma upp i heltid



Kommentarer
Postat av: Lisa

Hoppas du får ett jättefint år och att gårdagen var fin fin :) Hoppas verkligen på ett bra 2009 för dig vännen...massa kramar Lisa..

ps. tänkte sno listan om d e okej?

2009-01-01 @ 19:58:39
URL: http://www.thoughtsonascreen.se
Postat av: Anna

Lisa: Detsamma gumman! =) Klart du ska sno listan.

2009-01-01 @ 20:06:17
URL: http://forortstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0