Seg men glad =)

Jag hade bjudit in till tjejlunch idag, men lunchen va bara en cover-up då vi hade en Babyshower för Madde aka min fru! <3
Jag tror verkligen inte hon hade en aning, vilket är väldigt kul. Jag är så glad för hennes skull, hon har sin Jona och snart sin bebis. När jag skulle hälsa alla välkommna och avslöja syftet med lunchen så började jag gråta, så rörd va jag! :')

Jag kommer lägga upp bilder men det dröjer nog till på tisdag. Ska till Thomas ikväll och imorgon fyller min pappa enligt han själv 25 en gång till men egentligen 50! Fullt upp kommer vi ha i alla fall, roligt! =)

Hur har er helg varit?

Kommentarer
Postat av: Madde

Tusen och åter tusen tack för en fantstisk babyshower! Du är så gullig som ville arrangera en för mig :) Jag är fortfarande jätte rörd. Håller på att tvätta alla fina babykläder och vika dom fint ner i lådan. Det finns bara ett ord för att förklara hur glad jag är och det stavas KÄRLEK till världens bästa tant Anna!

2009-01-19 @ 11:44:06
Postat av: Madde

Ps glöm inte att gratta pappsen från mig! Och hälsa din nya kärlek!

2009-01-19 @ 11:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0