Söndag

Jag som skryter med att jag aldrig blir bakis, jag kanske ska inse att jag är så pass gammal att jag borde veta när jag ska va tyst för idag fick jag igen så det ryker om det!
Jag har i alla fall varit i farten sen jag väl kom upp ur sängen. Jag och mamma har varit på forum och fixat med lite presenter som skulle inhandlas, jag älskar att köpa presenter! =) Vi har äntligen kommit på vad vi ska köpa till pappa som fyller 50 nästa måndag, bättre sent än aldrig... ;)
Städat ut julen har vi gjort också, tvättat och jag håller på plocka undan i mitt rum. Har skor, smycken och kläder liggandes överallt efter att ha provat allt jag äger igår innan vi gick ut igår. Jag svär lite över att jag glömde kameran, för fan va kul det va!

Kommentarer
Postat av: Maja

Usch, jag har också varit huuuur seg som helst i huvudet idag pga spontan utgång igår! haha

Att du hade orken att göra allt det! :P

2009-01-11 @ 23:11:14
URL: http://majalundins.blogg.se/
Postat av: Jörgen

haha. välkommen till klubben!

2009-01-13 @ 14:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0