Besatt?

Som jag skrivit förut så älskade jag Twilight-filmen. Jag va så nyfiken på fortsättningen att jag nu köpte resterande böckerna som jag nu sträckläser. Jag är snart klar med den sista, dom är så grymt bra! =)

Men jag börjar ana att det kanske börjar bli lite för mycket.. Letar efter små ögonblick för att hinna läsa en sida och jag funderar på vad som kommer händra här näst, det är ju bara så spännande. Tydligen drömmer jag om dom också, för när telefonen väckte mig i natt så stirrade jag bara på den, jag kunde inte komma på hur jag skulle svara i en telefon med mina nya vampyr-krafter...


Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, vad kul! Jag var också besatt i vintras. Var uppe till kl 5 och läste färdigt den tredje boken...kram!

2009-07-29 @ 11:14:37
Postat av: Lisa

Välkommen till klubben, jag fick Breaking dawn på förmiddagen och var klar klockan 2 på natten, jag åt inte den dagen ska jag också säga! Helt jävla sjukt! Men som jag älskar böckerna, läser du på svenska eller engelska?

2009-07-29 @ 21:16:26
URL: http://www.bettsy.se
Postat av: Anna

Lisa: Jag läser på svenska, dom är verkligen hur bra som helst! <3

2009-07-30 @ 16:04:49
URL: http://forortstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0