Trött

Är så seg idag, längtar till helgen och två dagars ledighet!

Igår började jag min kamp att komma ikapp med tvätten. Har inte tvättat på åtminstonde tre veckor så det svämade över! Tog hand om hälften, ska försöka ta den andra halvan idag efter jobbet. Man måste ju ha plats att hänga allt på tork också...

I övrigt har jag njutit av solen som lite smått börjar dra energin ur min, är så trött hela tiden vilket alla andra tycks vara också... Men det är endå härligt, SOMMAR! =)

Nej nu ska jag dra på min kläderna, måste dra till jobbet! Puss

Kommentarer
Postat av: Gittan

Säg bara till så tar jag ett par maskiner åt dig.

2009-07-01 @ 08:52:34
Postat av: Anna

Mamms: Är precis klar med de två sista maskinerna, men jag ska ha det i åtanke inför framtiden! =)

2009-07-01 @ 17:54:44
URL: http://forortstjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0