Jobba jobba jobba

Som rubriken lite avslöjar så har jag jobbat i helgen. Det tar verkligen mer på krafterna att jobba helg, man är tröttare när man går upp på morgonen och det känns verkligen att det är helg och att man bör ligga och sova när mobil-larmet går klockan sex. Det är kanske lite därför man får ob-tillägg!? ;)

Imorgon är jag i alla fall ledig, från jobber d.v.s. Jag ska upp tidigt och ringa min husläkare för förnying av recept samt be om lite nya saker. Sen MÅSTE jag tvätta undan det sista och även bädda rent i min säng. Ska ringa min gamla arbetsgivare och lösa det sista kring min uppsägning. Träff med en personlig tränare på gymmet 14.30, ska även passa på att njuta i solariet. Kl 17.30 är det en lägenhetsvisning jag ska gå på.

Nån annan som har en fullspäckad dag imorgon? ;)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Spännande med lägenhetsvisning, hoppas lägenheten är fin! Kramar

2009-03-15 @ 21:14:24
Postat av: Lillebror

Tre besök, telefontid och nybesöksjour... Livet som socialsekreterare...



Tur att man är snygg!

Kram!

2009-03-16 @ 10:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0