Lista =)

Du heter? Anna
Du är född? 30 mars 1984
Du bor?  Nacka

Du gillar? Livet =)
Du älskar? Mina vänner
Du hatar? Svamp

SVÅRA VAL:
Mobil eller mp3? Mobil
Myskväll eller festkväll? Myskväll
Tjejkompisar eller killkompisar?  Killkompisar, tjejer kan bli så jobbiga
Krulligt eller platt hår? Älskar lockar! =)
Mörk- eller ljushårig på motsatta könet? Mörkt
Kramar eller pussar? Pussar
Blåa, gröna eller bruna ögon? Blå
Långt eller kort hår? Långt

FRAMTID:
Hur många barn? 3
Namn? Alva och Liam
Gifta dig? Ja tack
Arbeta? Något inom samma område som nu
Bo vart?  Jag trivs bra i Nacka, men skulle gärna bo typ i Italien

DEN SENASTE VECKAN:
Kysst någon? Ja 
Kramat någon? Ja
Gråtit? Nej
Saknat någon? Ja
Tyckt synd om någon? Ja
Druckit alkohol? Nej
Träffat någon ny grabb? Nej

FAVORIT:
Låt? Volbeat - Still counting
Person(er)? Mamma <3
Dag? Lördag
Kläder? Mjukiskläder
Musik genre? ROCK
Mat?  Pasta
Radio Kanal: 106.3!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

DIN MOBIL:
Va står det i ditt senaste sms? Ett telefonnummer, så det tänker jag inte skriva här
Ditt fjärde skickade sms? "På kontoret? Puss"
Ringsignal? Still counting med Volbeat
Sms signal? En busvissling ;)
Har du några sparade meddelande? Ja för tillfället, jag brukar radera flera gånger per dag
Vem är överst i din kontaktlista? Adde


Kommentarer
Postat av: Gittan

Tack<3

2009-03-17 @ 10:14:38
Postat av: Johanna

men å, Alva får vi nog slåss om! Jag tyckte att Nova och Alva matchade så bra... Ajsan bajsan

2009-03-18 @ 08:44:14
URL: http://www.maersta.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0