Update

Jag är ledsen för den dåliga uppdateringen på bloggen, men som ni säkert förstår så packar jag för fullt. Jag försöker ta mig en ordentlig paus varje dag, igår blev det öl och handboll med mamma, pappa och Thomas kompis Jesper. En riktigt schysst kille, inte bara för att han är hammarbyare! =) Idag ska jag och mamma in på söder på eftermiddan och kolla in mitt livs kärlek på bio, Sean Penn i Milk. Även snyggot James Franco är med! *mums*





Kommentarsvar angående flytten:


Postat av: tessan

Jätte fint hus! Grattis.. Hur fick du den så fort?
nyfiken

2009-03-26 @ 06:27:16
URL: http://youremyangel.blogg.se/

svar: Tack så mycket! Exakt vad det snabba tillträdet beror på vet jag inte, det kan bero på att det är ett korttidskontrakt. Jag får bo där tills dom påbörjar stambytet i fastigheterna, vilket dom tror kommer bli om ca. 2 år.



Postat av: jenny, tor och loke

åååh grattis stumpan! då får vi ta en promenad och hälsa på dig i björknäs nästa gång vi kommer ner då=) många kramar!

2009-03-26 @ 09:56:16
URL: http://jennt.blogg.se/

svar: Det hoppas jag verkligen! =)


Postat av: Johanna

Men grattis! :) När vill du ha katten levererad?

2009-03-26 @ 14:54:22
URL: http://www.maersta.se/

svar: Jag kommer nog köra utan katt, måste få ordning på mina allergier som är skit just nu. Har haft ständig små-astma i två månader nu och det kommer ju inte bli bättre av att pollensäsongen börjat lite smått... =(


Postat av:

Grattis!
 Hur fick du lägenheten?
lite nyfiken bara :)

2009-03-26 @ 19:55:59

svar: Jag fick den via Stockolms bostadskö




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0