Vilken vän! <3

Jag har en fantastisk människa i mitt liv, Martina heter hon. Alla borde ha en vän som hon, för hon är verkligen fantastisk! Hon tittade förbi på sin rast ikväll, och frågade om min kryptiska status på Facebook. Sanningen är att jag varit väldigt besviken på många i min närhet, av ett rad olika anledingar både större och löjligt små men även med en liten droppe i taget så rinner vilket glas som helst över till slut...

Martina ställde mig i alla fall mot vägen och fick mig att ventilera till slut, och efter varje sak så sa hon "Vad mer?" och jag känner verkligen att hon känner mig för efter att jag sagt mitt utan att säga att nu va det inget mer så frågade hon inte "Vad mer?" mera, som om hon visste.

Det är så skönt att ha en vän som du!

Kommentarer
Postat av: Tina

<3

Allt löser sig!! puss på dig underbara du!

2009-05-04 @ 15:06:20
URL: http://bjornsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0