Bad call...

Beslutade mig för att gå till affären, jag va bara tvungen att ha pyttipanna. Dumt! När jag skulle betala började allt snurra, fick skynda mig hem och lägga mig på hallgolvet. Kallsvettig och klibbig.

Jag mår helt "okej" så länge jag håller mig lugn och stilla, liggande rent ut sagt. Men så fort jag går upp så skiter det sig! Får väl ringa vårdguiden på söndag om jag inte blir bättre och kolla med dom om jag behöver komma till min läkare... Jag har nu haft feber i fyra dagar, inte så bra för hjärnan. Tur man har panodil, min bästa vän för tillfället.

Kan dock inte tycka allt för synd om mig själv, Markus har nu jobbat 18 timmar i sträck och blir inte ledig föränn kl 20. Då får han sova 2 timmar för att sen gå upp och festa. Vilket jäkla jobb den grabben har... =S

Kommentarer
Postat av: Johanna

Men usch, låter inte alls bra det där! Tycker det låter smart att ringa vg om du itne blir bättre snart.



Krya på dig! Kram

2009-09-12 @ 15:28:54
URL: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0