Bal

Jag ska på officerbal i Karlskrona senare i höst, det har jag vetat ett tag. Fick datumet idag, lördag vecka 47. Nervös? Det är bara förnamnet... Det är så sjukt mycket regler som ska följas, vilket jag får ta och läsa på. Prinsessklänning ska fixas också, det ser jag fram emot! =) I och med att det är en höstbal så ska det vara mörka höstiga färgen, jag är inne på mörk lila. Markus säger att många brukar ha röd klänning, vilket jag tänkte undvika just därför. Har kollat lite på nätet och hittat ett ställe på Drottninggatan som hyr ut bl.a. balklänningar, får åka in och ta mig en titt på torsdag då jag är ledig!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Superkul!



Bröllopsbutiken vid StEriksbron har också en massa fina balklänningar! *tipsa*



Kram på dig

2009-09-29 @ 20:24:22
URL: http://www.maersta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0