En bra helg

Fint väder och massa mys. Twister i fredags med gänget, kunde det gå annat än utför? Visar med lite bilder:

   

I lördags hade vi Dennis och hans tjej Malin på middag. Gav mig på att helstekaa kyckling och wow va gott det blev. Markus gjorde en mumsig sås på det som blev över i formen och alla åt med god aptit. Vi invigde också det superfina vinkaraffen jag fick av Kalle och Erik i födelsedagspresent och den rekommenderar jag alla! Den höll kylan som inget annat!

Söndagen bestod av lunch på stan med barndomsvännerna Emelie och Petter. Markus va ordentligt bakis men han piggade på sig snabbare än vanligt, härligt!

Hoppas alla ni har haft en lika mysig helg som jag. Snart ska jag iväg och spela squash med Markus. Får se hur det går... ;)

Kommentarer
Postat av: Gittan

Puss-gurka

2010-04-27 @ 09:43:27
Postat av: Kalle

Härligt att karaffen kom till använding!

2010-04-29 @ 10:21:32
URL: http://texteromvardagen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0