I lite mer ordning =)

Nu har jag varit sambo i tre veckor, och allt känns kanon! =) Vi träffar folk nästan varje dag, mestadels en fin tjej som heter Michaela.



Förra helgen fick jag mig ett gäng underbara överraskningar. Det började på fredagen med att Markus fick ett telefonsamtal på kvällen från jobbet. Han skulle vara tvungen att komma ner till jobbet kring elva för att låsa upp en dörr som bara han har behörighet till. Hmm, lite skumt men jag tänkte inte mer på det. Iväg stack han, kom hem en halvtimme senare och springer in i badrummet. En minut senare knackar det på dörren. Jag hade börjat klä av mig för sängen så jag virade in mig i en filt och gick och öppnade en aning nervös. (Vi har inget titt-hål...) Utanför stod Fina Lina! <3 Hon och Markus hade planerat ett överrraskningsbesök sista helgen i Stockholm och lyckats hålla det hemligt! =)
På lördagen så gick vi ut och åt alla tre, på en jätte-fin resturang där vi åt kanongod mat och drack smaskigt rödvin.

  

Väl hemma så va allt lugnt och tyst, men när jag kom in i vardagsrummet så va det uppdukat för fest. Så såg det inte ut när vi gick hemifrån! Ut från sovrummet strömma alla våra vänner här i Karlskrona. En överrasknings-inflyttningsfest!!! =)

  
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0