Ca 2 månader senare...

Tyst har det varit om mig, men jag kan glädja med att det finns saker att berätta och att jag inte återkommer till bloggvärlden utan nyheter. ;)

Jag ska flytta till Karlskrona! Sista helgen i mars siktar vi in oss på, då blir jag och Markus sambos. <3

Egentligen siktade vi in oss på kristihimmelsfärd, men jag blev i tisdags uppsagt p.g.a. arbetsbrist (sist in - först ut) och jobbar sista dagen den 9 mars. En månads uppsägningstid har vi.

Pirrar i magen gör det i alla fall, massa kärlek! =)



Två knäppskallar! Det är kanske därför vi passar...

Kommentarer
Postat av: tina o anders

önskar er all lycka, kramar

2010-02-15 @ 19:30:09
Postat av: Gittan

Puss <3 älskade unge.

2010-02-16 @ 09:00:56
Postat av: jenny, tor och loke

härligt tjejen, jag blir så glad för din skull...

vi önskar er all lycka! många kramar!

2010-02-16 @ 09:54:26
URL: http://jennt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0